Din produkt skickas från vårt lager i Kina med 6-10 arbetsdagars spårbar frakt.
Observera att tullavgifter kan tillkomma beroende på din leverans destination.
På grund av hög belastning hos post leverantör kan det hända att förseningar uppkommer. Vi ber er därför att ha överseende för detta då det inte är något vi kan påverka.
Maila oss på info@dealdeck.se du har några frågor.
Returer
Skulle du av någon anledning vilja returnera din produkt har du 14 dagars ångerrätt där du oavsett anledning, får alla dina pengar tillbaka vid returnerad vara. Mejla oss på info@dealdeck.se
För att vara berättigad till retur måste din produkt vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen.
Vi kommer att instruera dig via e-post i var du ska skicka ditt objekt för retur.
Du ansvarar för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning.
Om du levererar en vara över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade artikel.
När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel.
Utbyten
Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma objekt, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär.
Återbetalning
För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller utbyte av varor inom 14 dagar efter mottagandet. Återbetalning av returfrakt är inte tillgängligt för detta.
Vi kommer att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.
Försenade eller saknade återbetalningar
Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.
Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.
Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.
Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss genom att använda vårt kontaktformulär.